Desperate Housewives och Grey´s Anatomy

Heej, har precis kommit ut ur duschen och fönat håret. Skönt! Jag blir alltid sådär härligt trött efter att ha duschat, känns underbart att bara lägga sig ner i den kalla sängen och sova ut men haha som vanligt sitter jag vid datorn. :P Jag vet, jag sa att jag skulle börja läsa böcker och det ska jag! Måste inte börja med det direkt, har ju hela veckan på mig.. Hehe. :P

Har kollat färdigt på DH säsong 3, den var superbra! Den första säsongen var självklart bäst, den andra minns jag typ inte haha men det hände en massa saker då så den var spännande men tredje säsongen var mysig. Nästan alla gifte sig och det luktade lycka på lång väg! Sånt tycker jag om. =)
   Jag tycker Grey´s börjar bli tråkigt. :( Missuppfatta mig inte, det är fortfarande min favoritserie men den fjärde säsongen går ju väldigt segt fram. Det händer ju inget spännande, jag vill ha mer dramatik i avsnitten. Hoppas det blir bättre till resten av avsnitten.

Vad vill ni ska hända i nya Grey´s?

   Jag vill att George och Izzie blir tillsammans, att Meredith och Derek gifter sig och blir lyckliga till slut och att Christina hittar en ny man och att *trumvirvel*...Denny Duqette kommer tillbaka! Jag vet att han är död men det är så likt serier att på nåt finurligt sätt få tillbaka de döda från graven så varför inte honom då? George och Izzie kmr vara tillsammans och så kmr han tillbaks och ser de, är glad att hon har gått vidare men han vill ha henne såklart och Izzie blir ju självklart förvirrad, hon kan ju inte lämna stackars George som lämnat sin fru för henne! (Detta har inte hänt än, bara jag som drömmer). :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0