"Det där kom ut fel..."

Heeej och AJ vad ont jag har i mina ben och armar! Vi körde boxning på idrotten och två killar från en boxningklubb visade oss grunderna. Det var skitkul och svettigt, haha! :P Men jag dog, den sista övningen var en riktig pain in the ass, för jag skulle ligga på rygg och "saxa" benen i luften (fick inte nudda golvet) medan Majken skulle slå på min mage med sidan av händerna och detta mina kära vänner, gjorde väldigt ont. Smärta. Aj. Men men. :D Haha, det går alltid över när man slutar men lektionen var den bästa hittills!

Idag var jag som sagt ute med mina tjejkompisar och jag vet inte hur jag ska börja beskriva våran dag eller om jag ens kan finna ord för det! Vi flummade som in i helvete, skojade hela tiden och när jag har "röda veckan" (valde ett finare ord eftersom vissa är rädda för M-ordet <---haha mordet? xD) så blir jag sur lätt och jag hamnade i tjafs med båda mina sötnosar haha! :P Men det gick bra, jag förlät de ödmjuk som jag är. :P Jag var offret, om ni nu undrade.=) Men varje gång vi typ missuppfattade varandra eller när vi sa nåt som inte lät rätt, så vi gång på gång: "Det där kom ut fel". Ni kmr inte fatta eftersom det är ett interskämt och jag finner inga ord för att förklara. :P Iaf, dagen var jätteskojig, längtar tills nästa gång vi ses, vi har alltid så kul tillsammans! :D

Har jätteont i kroppen... =( Hatar träningsvärk fast ibland blir det skönt faktiskt, tycker ni inte det? :P När man typ sträcker på sig och så stramar det i armen, härlig känsla. :P

Mår så mycket bättre idag. Allt handlar om att ge sig själv en positiv syn på livet så rullar resten vidare. Vänner är verkligen guldvärda. Människor kan vara antingen underbara eller inte så fullt underbara men man tar det som det kommer... =) Och detta var dagens ord aaaaaaav: Ayseeegüüül Aksooooy! :P





Kommentarer
Postat av: Jonna

Ha en mysig kväll:)

2008-03-07 @ 20:47:24
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: A s t i i i

ja eller hur kompis !

2008-03-07 @ 20:51:11
URL: http://astiii.blogg.se
Postat av: Jonna

tack:)

2008-03-07 @ 20:56:29
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0