Gårdagens shopping

Atjooo! Herregud, jag nyser, fryser och har ont i halsen. Jag kommer bli sjuk. :( Faan, jag orkar inte! Äntligen när man känner sig bättre till mods och piggare i skolan så måste man bli sjuk. Varför kan man bara inte må bra hela tiden? När jag har blivit läkare tänker jag också forska kring medicin och sjukdomar och hitta något som får finnar att försvinna med en klick kräm, förkylningar att springa sin väg genom en mini-tablett och botemedel mot en rad olika sjukdomar.

Tittar på Private Practice just nu, den är så bra! Älskar läkar-serier, förutom Cityakuten, Sjukhuset och House. Inte för att jag ens tittat på nån av de avsnitten så känns de tråkiga, kan testa att se nån dag. :P

Köpte ju några saker igår, tänkte visa de här eftersom en läsare gärna ville se! =)

 

    

En zebrarandig lila klänning, H&M
Svart klänning, H&M
Hjärthalsband, H&M
Nagellack, Mavala och rosa läppglans, Maybelline, köpta från Åhléns

Btw, ser ni på tv just nu? Slå på Svt1, Blondinbella och Maria Wetterstrand debatterar! Intressant... :P

Kommentarer
Postat av: Hannah

Knut hahn heter den =) sj?

2008-03-13 @ 22:24:35
URL: http://hsomihg.blogg.se
Postat av: Hannah

Nope, ett vanligt gymnasie =) Men det är nog inte så konstigt att du aldrig hört talas om det eftersom jag bor i Ronneby och inte i typ, Stockholm ;)

2008-03-13 @ 22:51:24
URL: http://hsomihg.blogg.se
Postat av: Jennifer

Riktiga fynd! :)
Ha en finfin dag

2008-03-16 @ 13:48:04
URL: http://iennifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0