Hello sir

1. Vädret utanför mitt fönster:
Ljust med inslag av gråa moln och så är det väldigt blött på marken.

2. Lyssnar på just nu:
Nån låt på the voice. :P

3. I går gick jag och lade mig:
Ca 12

4.  I dag vaknade jag: 
6.00 men gick upp halv sju 

5.  Jag har på mig:
Jeans, krämvittröja

6.  Senaste person som ringde mig:
Bästis

7. Senaste person som jag ringde upp:
Bästis :P

8. Senaste person som skickade sms till mig:
Bästis :P

9. Senaste person som jag skickade sms till:
Bästis xD haha bara bästis hela vägen ner!

10. Senaste vän jag addade på Facebook:
Kmr inte ihåg

11. Som addade dig:
Min fina kompis Sylwia =)

12. Senaste person som mejlade mig:
Ingen aning

13. Senaste sajt som jag kollade på:
Nåns blogg, för jag hittade den här listan :P

14. Ska göra idag:
Skriva klart i bloggen, sitta kvar å göra lite grejer, titta på ett avsnitt av DH, hämta bettskena och plugga till provet

15. Bra eller dålig dag idag?
Första skoldagen blir aldrig bra för mig, hade vänjt mig med slapplivet men dagen var sådär. Är trött och seg. Fast jaja, ska sluta med gnället. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0