Ja, och då är...

... melodifestivalen slut och Charlotte Perelli vann! Jag tyckte inte att hennes låt var en 12-poängare, möjligtvis en 8 skulle suttit fint men jag gillade mer Sibels och Rongedals bidrag. Någon av de borde vunnit! =) Och Linda Bengtzing, varför sjöng hon på svenska överhuvudtaget? Det låter ju inte alls lika snyggt, engelska är mycket bättre, speciellt om man satsar på Eurovision (vilket alla gjorde så döömt Bengtzing). Och stackars nr 9, hon fick bara 6 röster. =( Okej, fel låtval (haha) men det är ändå synd om henne. Seriöst, den där låten passade ju inte alls in. Den påminnde bara mig om Djungelboken och en massa andra barndomsminnen. Nej fyfy. =P Äsch, rätt person vann, hon förtjänade att gå vidare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tyckte nog hennes va bäst

2008-03-15 @ 22:40:25
URL: http://gucciime.blogg.se
Postat av: Anonym

jo jag tyckte den passade ^^

gör du annars då, mer än kollat på melodifestivalen? ( :

2008-03-15 @ 22:52:18
URL: http://gucciime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0