Kort måndag + plugg

Hello everybody! =)

Måndag igen då, gick snabbt som fan alltså, hade prov och sen halv ett slutade jag. Jätteskönt! Och provet gick skitbra, svarade på alla frågor och jag känner mig nöjd. :D Hoppas bara ett bra betyg sätts... ^^
Alldeles strax ska jag dra till öronläkaren och sen köpa lite nagellack med mammsen ute i stan! Sen är det raka vägen hem och plugga, har typ tre läxor tills imorn. Usch. Önskar att Prison Break gick på tv så att man fick något att se fram emot men en glad nyhet är iaf att den börjar visas igen den 31 mars, vilket är snart! Några dagar efter min födelsedag. :P Yay, längtar!

Ska äta en frukt nu...! Bye! =)


Kommentarer
Postat av: Hannah

ja, jag hade velat ha typ 10 böcker till ;( men hon funderar ju på att göra en till :D

2008-03-10 @ 18:05:51
URL: http://hsomihg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0