Lista

VAR BEFINNER DU DIG? I mitt kalla rum
TILLSTÅND: Trött men GLAD :D
I FICKORNA: Har inga fickor på byxorna
VAD HÄNDER IKVÄLL: Plugga matte för jag sket i det förut...
VAD ÅT DU SENAST: Snickers glass ^^
VEM MAILADE DU SENAST: Gosh, kmr inte ihåg... typ några klasskompisar
FAVORITLÄSK: Coca-cola (en cocca! som Johan Glans så skånskt säger)
FAVORITMYNT: Hm, har aldrig på det här förut men jag säger nog femkronan, den glänser ; )
FAVORITSKÅDESPELARE: Johnny Depp, Kate Walsh, Katherine Heigl, Terri Hatcher mf. =)
FAVORITHUND: Chiuaua
FAVORITJUICE: God Morgon apelsin juice
NÖDVÄNDIG KÄNDIS/AR: Alla från Harry Potter-gänget, alla från Grey´s-gänget, alla från Desperate-gänget, ja ni hajar...
BÄSTA GRANNEN: Tycker om de i just min våning, de är så trevliga och jordnära :)
SÄMSTA GRANNEN: Den som borrar hela jävla tiden!
BÄSTA ROBINSON-KARAKTÄR GENOM TIDERNA: Har ingen
BÄSTA FRISYREN: Spikrakt och långt eller hollywood - lockigt
HUR MÅR DU NU: Väldigt bra!
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ: Lyssnar på nån låt... "cuz I´m commin' home again" (8)
VAD VILL DU HA FÖR HÅRFÄRG: Rött
VAD TYCKER DU OM ATT ÄTA: Just nu: Wok med kyckling och biff
HAR DU LYSSNAT PÅ NÅGOT ANNAT NU: Lyssnar fortfarande på sången vars namn jag inte kmr ihåg...
ÄR DU KÄR I NÅGON DU NÄMNT I DE TIDIGARE FRÅGORNA: Japp, Johnny Depp är jag hemligt förälskad i *sccchh*
IDROTTAR DU: Nej, knäproblem... Saknar dansen! =(
TYCKER DU OM ATT LIGGA PÅ STRANDEN OCH SOLA: LOVE IT!
VAD HAR DU PÅ DIG IDAG: Linne och blåa byxor
HAR DU VÄXT NÅGOT DET HÄR ÅRET: Jag kan fortfarande känna Gladers andedräkt, så nej!
HAR DU GÅTT UPP/NER I VIKT DET HÄR ÅRET: *hemligt*
GÅR DU I SKOLAN SÅ MYCKET SOM DU SKA: Ja, varje veckodag. Fast inte idag. *studiedag*
VILKET ÄR DITT SÄMSTA SKOLÄMNE: Matematik och Engelska
HAR DU EN BRA KLASS: Ja, skitbra sammanhållning
VAD LIGGER PÅ DITT DATORBORD JUST NU: ...ööh... hehe *pinigt* inte mkt...
VARFÖR BLEV DU ARG SENAST DU VAR DET: Jag blir inte arg. =) Jag blir bara glad. =) Bara...glad. =) *scary*
HUR OFTA STÄDAR DU: Snälla fråga inte, jag får bara ångest!
ÄR DU ROMANTISK: Älskar romantik, rosor på bädden och doftljus!
KNARK: Varför inte..? Nej men det är dåligt, använd inte det.
SENAST KÖPTA PRYL: Pryl? Halsband, väska
KEPS ELLER MÖSSA: Beror på vilket humör jag känner mig på
KÄNGOR ELLER PUMPS: Pumps, sjukt snyggt!
DVD ELLER VHS: DVD, extra material oh give me!
HAR DU NÅGONSIN FÄRGAT DITT HÅR SVART: Föddes med svart hår, det behövs inte :P
SOMMAR ELLER VINTER: Sommar of course!
SKÅNE ELLER NORRLAND: Åh vad svårt... Älskar dialekter men jag måste nog ta Skåne... ;P
KAFFE ELLER LÄSK: Om jag fryser = kaffe. Om jag svettas = läsk :P
BRUKAR DU GÅ PÅ MCDONALD'S: Ja
EMINEM ELLER BRITNEY SPEARS: Britney Spears
FAVORITPOSEN: Say cheese!
FAVORIT TV-SPEL: Halo typ
HAMBURGARE ELLER PIZZA: SVÅRT! Nej, både och, älskar mat. Punkt. ^^
SNYGG ELLER SNÄLL: Snäll
TV ELLER RADIO: TV
PLUGGA ELLER JOBBA: Jag vill bli läkare så jag jobbar hellre med det än läser historia...
KAN DU KÖRA BIL: Nej
VAD TYCKER DU ÄR SNYGGT (på motsatta könet): Allt... ; )

Kommentarer
Postat av: Hannah

det låter ju itne tråkigt, jätteroliga köp ju! kan du ite ta krot på det och lägga upp det ? :) godnatt!

2008-03-12 @ 23:35:26
URL: http://hsomihg.blogg.se
Postat av: A s t i i i

hehe roligt! :)
s- JA verkligen älskade alex o avas pillow talk. och när han somnade hos henne. naaaw ! :)

2008-03-13 @ 15:26:42
URL: http://astiii.blogg.se
Postat av: Hannah

jotack, det har jag! sj?

2008-03-13 @ 21:59:12
URL: http://hsomihg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0