My dreamboy

Drömkillen

Utsidan
1. Ska han ha långt eller kort hår?
- Kort, ruffsigt och tjockt. Ska kännas härligt att fingra igenom det. ; )
2. Fixa frillan?
- Typ nån mjukgörande mousse för extra silkeslenhet. :P
3. Klä sig snyggt?
- Han ska ha en känsla för stil. Mysigt, stiligt eller slappt.
4. Snobb, punkare eller hiphopare?
- Ingetdera, ha bara en snygg stil utan rockband som tryck på t-shirts, pikétröjor eller byxor som ramlar av!
5. Lång eller kort?
- Jag är 1.55 så han kan vara runt 1.60-1.75. ^^
6. Ögonfärg?
- Jag dör för gröna, tappar andan för blåa och smälter för bruna. Take a pick.
7. Hårfärg?
-  Mörkt hår med gröna ögon... Ouff. ; )
8. Ska han ha muskler?
- JA! Vill ha en stark pojke. =) Men en nallebjörn skadar inte, bara mysigt ju. :)
9. Ha någon piercing?
- Min drömkille ska inte ha piercing eller tatuering men om han har så får han gärna ha en vid ögonbrynet och vid sidan av underläppen.
10. Vad kollar du på först ex. ögon, hår osv?
- Hållningen, ögonen, leendet, håret och sättet han är på.

Insidan
1. Ska han vara blyg eller social?
- Social men inte skrikig. Charmigt social liksom.
2. Ska han vara romantisk?
- Ja. ; )
3. Ska han vara lätt att prata med?
- Ja, han ska förstå mig.
4. Ska han vara rolig?
- Humor är det sexigaste och charmigaste som finns, så ja!
5. Ska han vara omtänksam?
- Självklart. Ta Dr.McVet som exempel. När Izzies fästman dog tog han med sig lunch till henne fastän han visste att Meredith inte var hemma. En sån kille.
6. Kontrollfreak?
- Vad kan vara mer oattraktivt?
7. Ska han bestämma allt?
- Vi bestämmer allt tillsammans, vi kompromissar.
8. Ska han beskydda dig?
- Ja men inte så pass mycket att jag känner mig kvävd.
9. Ska han kunna lyssna bra?
- Ja, som jag. Lyssna, iaktta och sen ge skitbra råd. (A)
10. Ska han lita på dig?
- Såklart, tillit är det viktigaste. Skulle aldrig göra något som får honom att inte lita på mig.

Övrigt
1. Hur stor får åldersskillnaden vara?
- Max 1-3 år äldre än mig men kärlek har ingen ålder, sägs det.
2. Pluggis eller inte?
- Jag vill kunna föra diskussioner med min smarta pojkvän utan att behöva förklara vad si och så är för nåt. Han måste go with the flow.
3. Spelnörd?
- Ja eller det spelar ingen roll faktiskt. Hans intressen respekterar jag. =)
4. Röka eller snusa?
- Nej och nej. Och inte dricka eller.
5. Ska han festa mycket?
- Nej.
6. Ska han bry sig om vad sina vänner tycker?
- Det gör väl alla i slutändan? Fast han ska kunna stå för sina åsikter ändå.
7. Vilket land ska han komma ifrån?
- Spelar absolut ingen roll.
8. Vad är viktigast, utseendet eller personligheten?
- Personligheten såklart. Utseendet kanske man faller för men det är personligheten man stannar för.
9. Skulle du kunna bli tillsammans med någon som varit player?
- Om jag vore säker på att jag kunde förändra honom skulle jag nog varit det.
10. Skulle du kunna bli tillsammans med din kompis ex/gamla strul?
- Njeea tror inte det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, läste just igenom din ^^

annars sitter jag och kollar blogg oc tv ( :

2008-03-15 @ 23:31:38
URL: http://gucciime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0