Outbored

Klockan är snart tolv (okej, kvart över elva egentligen men jag avrundar) och jag måste lägga mig! Ville först bara skriva av mig lite och andas, sen är det sängdags.

Okej, jag börjar känna mig frisk nu även fast mitt huvud känns segt av allt nysande + att jag är så trött. Då kanske ni undrar varför jag sitter framför datorn såhär sent på kvällen? Jo, jag har tråkigt och jag hade ingen lust att lägga mig såhär "tidigt" så jag är inne på msn och chattar med vänner, kollar runt på olika bloggar och nu så skriver jag här, för att ni ska underhållas och för att jag ska känna mig nöjd. :)
Ååh, kan inte bara påsklovet komma NU? Då ska jag bara träffa vänner och simma lugnt. Äta en massa onyttigheter och promenera ute i skolskenet (om det nu blir någon sol :( ), shoppa och spela the sims. Åh, vad underbart, längtar! =) Bara fyra dagar kvar...

Nej nu är jag skittrött, letade efter en lista i typ en kvart, kunde inte hitta nån bra och alla bra listor har jag redan fyllt i så, njet. :P Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0