Skulle kan har vem????

FEM SKULLE
1. Skulle du vilja vara längre? - Ja lite längre iaf, är skitkort, vill vara typ 1.60 cm lång. Är 1.55 cm just nu...
2. Skulle du vilja väga mer? - Nope
3. Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? - Jag skulle förstått, otrohet är inte nåt att leka med...
4. Skulle du vilja ha sex med en kändis? - Bara i mina drömmar haha XD
5. Skulle du vilja dricka dig full nu? - Nej!


TIO KAN

1. Kan du röra på öronen? - Ja! Fast ingen håller med mig.. =(
2. Kan du slicka dig på näsan? - Hähä, nooope
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - Alla stylar med att de kan göra det...för fan människor det räcker ok.. *vill oxå kunna* =$
4. Kan dina föräldrar lita på dig? - Sjävklart
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - Bara när jag sover :P
6. Kan du va på en fest utan att dricka? - Såklart, man kan ha kul utan alkohol, tro mig, jag har det ; )
7. Kan dina vänner lita på dig? - Till 110 %
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? - Nej det gör ont..
9. Kan du suga? - Är det jag som är nasty eller är frågan lite fishy?
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - Kan jag väl


FEMTON HAR
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?- Ja någon gång..men sen har jag sagt sanningen.
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - Ja det har dem. =)
3. Har du syskon?- Nej tyvärr :(
4. Har du många släktingar?- Ja ofantligt många
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - Inte vad jag vet
6. Har du varit full den här månaden? - Nej
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - Nope är kär i listor :P
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen?- Ska borsta snart för jag ska lägga mig
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? - På kinden, ja
10. Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? - Nej
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - Nej
12. Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? - Nope
13. Har du blivit påkommen när du har haft sex?- Nej
14. Har du varit otrogen mot någon? - Nej
15. Har du ljugit på någon fråga än då? - Nej :P

TJUGO VEM.

1. Vem är din bäste vän? - Två personer
2. Vem älskar du? - Familjen, släktingarna och de närmsta vännerna
3. Vem är din idol?- Måste säga mina föräldrar och J.K. Rowling
4. Vem vill du bli full med? - Jag vill inte bli full
5. Vem är den bästa artisten? - Just nu: Josh Rouse
6. Vem pratade du senast i telefon med? - En kompis
7. Vem har du en liten crush i? - Jo, han heter.... trallaaa tralla tjoho häng ej läpp, yada yada tripp trapp trull
8. Vem är snyggast i hela världen? - Man: Johnny Depp , Kvinna: Angelina Jolie
9. Vem skulle du ge en miljon till om du va tvungen att ge bort det? - Mina föräldrar =) men jag skulle också donerat pengar till olika organisationer
10. Vem är snällast i världen? - Jag? (A)
11. Vem är din bästa kompis? - Som sagt tidigare...
12. Vem vill du prata med? - Just nu: ingen, vill blogga klart och gå o lägga mig
13. Vem sov du senast med? - Itzy och Trudel (mina gosedjur) 8-)
14. Vem såg du senast full? - Kmr inte ihåg..
16. Vem vet allt om dig? - Only me
17. Vem kysste du senast? - *tillfällig minnesförlust*
18. Vem Kramade du senast? - Pappa
19. Vem kan berätta allt för dig? - Bästis
20. Vem kan du berätta allt för? Bästis men inte "allt", som sagt, bara jag vet allt om mig själv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0