T O R S D A G

Hej! =)

Idag var en bra dag. Fast det kändes som om det var fredag och jag älskar fredagar så det var lite av en besvikelse att inse att jag måste till skolan imorn också. Fast vi slapp historialektionen eftersom samhälle-kultur 3 klassen hade haft projektvecka och nu visade upp deras arbete. Det var jättefint och utomordentligt arbetat! Det märks att de lagt ner väldigt mycket tid på allt och resultatet blev ju asbra. De är väldigt kreativa också och arbetet blev annorlunda, roligt, intressant, ja perfekt faktiskt. De hade De sju dödssynderna och allas insatser var olik den andres, som sagt väldigt kreativa. Dessutom fick vi kakor, chips och saft så det var toppen! :)

Som ni kanske märkt har jag skapat några nya kategorier, Vad vet du om mig, Dagens citat, Kändisar & sånt och Jag tycker till. Tänkte att det skulle vara lättare att hitta saker man ville läsa om t.ex. listor om man bara kunde klicka på kategorin. Så, där får ni! :)

Nästa vecka är det sportlov, ska bli så otroligt skönt att slippa plugget för ett tag även om jag måste plugga till ett prov.

Ikväll blir det Kavak Yelleri och jag kanske går och lägger mig tidigt, hoppas jag klarar av det. Nu måste jag dock läsa ut en bok för jag har boksamtal imorn.

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0