Glad påsk

God morgon! :D

Det är en fin dag idag och snön börjar smälta bort, härligt! Strax ska jag till skolan, hade lust att skriva ett litet snabbt inlägg på morgonen nu när jag ändå hinner. :P

Grey´s anatomy igår: OMG! Izzie började gråta när hon och George skulle ha deras "perfekta kväll"! Stackarn, han trodde väl att samma sak med Meredith nu skulle hända med Izzie, haha han ba: Varför hamnar jag alltid i den här situationen för?! Nej men hon grät ju för att hon var så trött och inte pga George, vilket är tur det! :P Dr. Hahn är bara kaxig och hon låter inte Christina få något hjärtjobb, utnyttjar sin makt eller vad? Och så var hon en riktig bitch mot Dr. Webber, blir hon inte rädd att han ska avskeda henne? Han är ju liksom chef över avdelningen. Okej okej, det här kan bli värsta analysen men jag hinner inte mer nu haha. :P

Nu ska jag smörja in händerna med kräm (de är så torra, buhu) och sen dra till skolan! Skärtorsdagen idag, glad påsk! =) Sen är det loooooooooooooov!! :D

Take care!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Tycker inte om att Hahn är så taskig mot Christina ;( hon är ju faktiskt jättebra på det hon gör :P

aja.. vad ska du göra ikväll?

2008-03-20 @ 18:54:46
URL: http://hsomihg.blogg.se
Postat av: A s t i i i

Hallå! Tack sååå mycket för kommentaren kompis;) det värmde. Jag har varit jääte upptagen den här veckan, jag missade Tillochmed Grey's ( aaah dödstraff ;D ) Så jag försökte inte läsa ditt inlägg heheh ! :P

2008-03-20 @ 20:36:31
URL: http://astiii.blogg.se
Postat av: Hannah

haha okej :D jag gör itne mycket, ska snart sepå tv ! =)

2008-03-20 @ 20:51:23
URL: http://hsomihg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0