Jaa ännu en lista, jag älskar listor :P

Namn: Aysegül Aksoy
Piercingar: En i vardera öra
Tatueringar: Nej
Längd: 1.55 cm
Skostorlek: 36 / 37
Hårfärg: Mörkbrunt
Är du kär i någon: Nej :P
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ibland
Tänker du på självmord: Nej! Livet är värt att levas
Tycker andra att du är attraktiv: Ja, folk har sagt det
Dricker du: Nej
Använder du droger: Nej, verkligen inte!
Röker du: Absolut nej
Vilket shampoo använder du: Head & Shoulders
Vilken parfym använder du: Guess
Vad är du rädd för: Mörkret, döden, galningar
Gillar du att tvätta: Nej det är jättetråkigt
Gillar du Berg-och-Dalbana: Lääskiiiiiigt

SENASTE..

Film du hyrde: "
Underbara älskade" och det var längesen!
Film du köpte: Desperate Housewives säsong 3
Låten du lyssnade på: Mixat på the voice
Låten du hade på hjärnan: Vet inte namnet på den men den kmr från Sagan om ringen 8-)
Låten du laddade ner: Amy Winehouse - Tears don´t dry on their own
Personen du ringde: Pappa
Tv program du tittade på: Melodifestivalen
Personen du tänkte på: Too many :P

FÖR ELLER EMOT...

Långdistansförhållanden:
Emot (jag är tveksam till om det fungerar)
Utnyttja någon: Rent i allmänhet så är jag emot.
Självmord: Emot
Teenage smoking: Emot
Att använda droger:  Emot
Sex före äktenskap: För (alla avgör själva vad de vill göra)
Köra onykter: Emot
Förhållanden: För

FAVORIT..

Mat:
Kycklingpizza
Låt: Littlehouse - The Fray
Sak att göra: Sitta vid datorn, titta på tv eller läsa en bok
Sport: Basket och dans
Dryck: Varm choklad med grädde
Kläder: T-shirts, jeans, tights, kjol, klänning, tjocktröja, linne
Film: Step Up
Bil: Den där stora "familje" bilen :P

HAR DU NÅGONSIN:

Gråtit över en pojke:
Vill svara nej men jag har gjort det
Gråtit över en flicka: Över en tjejkompis, ja.
Ljugit för någon: Ja, vita lögner... Minns ni serien? :P
Varit i slagsmål: Håller inte på med sånt
Blivit arresterad: Nej

ANTAL..

Gånger du varit kär:
Småkär: 3 ggr, Riktigt äkta kär: Noll
Gånger ditt hjärta brustit: Noll
Hjärtan brustit på grund av dej: Hoppas ingen gång...
Tjejer du kysst: Noll
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Haha, i drömmen jag hade imorse stod mitt namn i tidningen! :P
Ärr du har på kroppen: Inga

Ska bli skoj: Tjejmiddagen på lördag
Ska inte bli skoj: Läxorna jag måste göra under lovet :/
Sparar till: Inget just nu
Väntar på: att listan ska bli klar
Pålägg som gäller: Kalkon, ost och kaviar
Dagens dryck: Vatten

SENASTE..

Bok du läste:
Håller på och läser Snabba Cash
Personen du fick mail av: En i klassen
Personen du fick brev av: Längesen, minns ej...
Personen du fick sms av: Lena
Gången hela din familj åt middag tillsammans: För några dagar sedan
Saken du köpte: En bok

Vad har du gjort idag: Skola, träffat en vän och fikat
Var det kul: Jättekul! =)
Hur tidigt stiger du upp: Mellan 10-13
Gillar du att slåss: Nej aaj :P
Vad ska du göra ikväll: Skriva klart listan och lägga mig
Är du seriös: Ja och jag är oseriös, beror på situation
Vad är du allergisk mot: Nån växt och några djur
Var har du ont: I tinningen, värken slår då och då
Använder du hårspray: Nej
Kan du stå på händer: Kunde det förut men inte nu
Favorit serie: Grey´s Anatomy, Prison Break, Desperate Housewives, Ugly Betty, Genco, Kavak Yelleri

Håkan Hellström eller The Ark: Lyssnar inte på någon av de men om jag måste välja tar jag Håkan Hellström
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Den första vet jag inte ens och Lars lyssnar jag inte på
Salt eller socker: Salt
Gillar du ketchup: Ja
Är du glad nu: Ja :)
Var du glad igår: Inte så värst
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Ja
Vad dansar du till: Hip hop, RnB
Stockholm är: staden jag bor i
Göteborg är: en plats jag vill besöka
Kan du sjunga: Jag har inte gåvan men sjunga är kul :P
Mer värt än guld: Kärlek
Spaghetti eller makaroner: Makaroner
Ett land jag helst vill besöka: Frankrike

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0