Långfredag

Heej på er allihop! =)

När jag vaknade imorse så såg jag snön, NEJ NEJ NEJ!



Det är ju mars för fan, det är påsk! Det ska vara varmt ute och blommorna ska blomma, det ska vara grööönt. Nu är det vitt, känns som jul. Stackars de små knopparna som blommat lite, de kommer ju frysa ihjäl nu. :P Haha men men, jag tog en snabb promenad med pappa imorse, det var jätteskönt även om jag frös häcken av mig! Kinderna blir sådär härligt kalla och sen när man går inomhus känner man blodet strömma runt. Härligt! :P

Jag har inte planerat att göra något speciellt idag... Det är långfredag och jag ska nog bara slappa, äta påskgodis och läsa en bra bok. Chill-dag, yeah! :D



Ni får ha en skön dag, era små sötnosar! =)
Happy påsk på er!

Kommentarer
Postat av: joss

det kommer säkert vara snö och skit i april också :(

2008-03-23 @ 13:35:52
URL: http://dontpaniic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0