Lite nostalgi och avslut

Heej bloggen! =)

Jag sitter här och jag tittade precis igenom alla mina gamla inlägg. Det var inte så längesen (längesedan?) jag började blogga, kanske några månader sedan tror jag. I början tyckte jag bara att det var kul att läsa bloggar, det var bara en grej jag gjorde när jag sitt vid datorn liksom. Men sedan fick jag själv lust att skriva och under den här tiden jag har skrivit i bloggen har jag haft jättekul! Det är jättekul att blogga och när man får kommentarer så blir det ju extra roligt. Som t.ex. när man är inne på Facebook och det står att man har 1 notification, blir inte ni glada då? Så klickar man på notification och så har man fått ett inlägg på sin wall. Haha, härlig känsla det där. :P
Aja, jag skriver inte allt det här bara för att vara sentimental eller nostalgisk utan jag har en poäng att komma till. Jag har funderat på att lägga ner min blogg eftersom den tar för mycket av min tid, själva datorn tar för mycket av min tid! Jag vill läsa böcker och lägga ner tid och energi på andra saker än Internet men man kan ju inte låta bli att använda datorn när man kommer hem. Men nu ska det bli ett stopp för det. Imorgon blir typ sista gången jag bloggar och från och med imorgon kommer min dator att vara avstängd. Jag tänker gå ut mer och promenera, läsa böcker och hjälpa till mer hemma. Det är såna saker jag inte hinner göra pga datorn.

På fredag nästa vecka (den veckan som kommer nu, alltså) så fyller jag år! :D 28 Mars blir jag 17 år. Weeeii! :D
Det kommer bli en massa festligheter och skoj, längtar speciellt tills på lördag! =)

Nu tänker jag spela the sims, haha. :P Min kompis har typ nyligen insett att jag är en riktig nörd när det kommer till Harry Potter och the sims. Igår fick jag reda på att the sims 3 kommer komma ut 2009 så jag uttryckte min glädje på msn genom tusen smileygubbar och hon ba: "HAHAHAHAHAH OMG DU ÄR EN RIKTIG NÖRD, FÖRST HARRY POTTER OCH NU THE SIMS, VAD HÄNDER MED DIG? XD XD" Hahaha, jag ba: Jag kom precis ut ur garderoben gällande det där. :P :P

Aja, take it easy and simma lugnt! =) En lista kaaaanske dyker upp. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0