Snöstorm + shopping

God morgon! Okej, det kanske inte räknas som morgon men jag vaknade typ för en halvtimme sedan... :$ :P Egentligen hatar jag att sova så länge för man blir bara så seg resten av dagen, man känner sig trött och får huvudvärk + nackvärk och ryggvärk... Eller det kanske bara är jag som känner mig som en tant? xD

Aja, idag snöar det ännu mer, titta bara ut! Som en jävla snögubbe-orkan, man ba: Ja det räcker!
Det är mars och inte december... Vad händer med vår värld? :(

Okej, nog med värkar och deppigheter, jag ska ut och shoppa idag! :D Ska nog köpa t-shirts, klänningar, shorts, skor... Eller jag vet inte faktiskt? Jag fyller ju år på fredag så jag kanske får pengar och då kan jag köpa ännu mer men jag vet inte, vi får se. :)

Idag är det sista gången jag bloggar men det är inte för alltid, tror jag. Jag känner bara att jag inte har tid för bloggen eller datorn, vill göra andra saker så jag måste skära ner och då blir det the computer. Kommer nog sitta vid datorn en gång i veckan eller något eller när det typ blir skolarbete men ingen blogg på lång tid iaf, det är bestämt.

När jag kommer hem så visar jag vad jag har köpt, om nån nu vill se det, haha. :P

Ut och åk pulka nu! (Trodde aldrig jag skulle få säga det mitt i mars) =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0